چاپ این صفحه

زیبا بروفه

زیبا بروفه زیبا بروفه باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

 
زیبا بروفه در سال 1354 و در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ١٣٧٨ میباشد.

نام:زیبا

نام خانوادگی:بروفه

تاریخ تولد:1354/6/29

محل تولد:تهرانبار

مدرک تحصیلی:فارغ التحصیل حقوق قضایی

همسر:پیام صابری

---------------------------------------------------------

 
زیبا بروفه در سال 1354 و در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ١٣٧٨ میباشد.

 
او مدتها ست با پیام صابری چهره پرداز و بازیگر ازدواج کرده است.

 ___________________________

 زیبا بروفه حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد. و با سریال خانه شلوغ علی شوقیان در سال 1373وارد تلویزیون شد.

 
در تلویزیون با مجموعه زیر گنبد کبود بهمن زرین پور و سپس با مجموعه دلبندم رضا عطاران شناخته شد. اما شاید بهترین نقش آفرینی وی در فیلم پر پرواز خسرو معصومی باشد. بازی او در این فیلم شاید یکی از نقاط قوت معدود فیلم باشد که زیبا بروفه به بهترین شکل ممکن از پس آن برآمده است.

 
بروفه از جمله بازیگرهایی است که هیچگاه نتوانست در سینما به محبوبیتی همپای تلویزیون دست پیدا کند. اگر چه کارش را از سال 1373 و با مجموعه تلویزیونی خانه شلوغ آغاز کرد و بلافاصله پس از آن به سینما راه پیدا کرد ، اما حضورش گویی دیده نمی شد.

 
تا اینکه سال 1377 از راه رسید و با مجموعه دلبندم که بسیاری با مجید جان آن را می شناسند و محصولی برای کودکان بود به یک چهره شاحص تبدیل شد.در مجید دلبندم که محصول کودکانه بود در کنار مجید صالحی و یک عروسک با دستانی بلند که همه چیز را اشتباهی تلفظ می کرد همبازی بود که توانست مخاطبین بسیاری پیدا کند.

________________________________

مانی و ندا اولین حضور جدی او در سینما محسوب می شود کاری ساخته پرویز صبری و بازی امین حیایی که درباره عشق به سینما و بازیگری ساخته شده بود.

 
اما اثر گذارترین بازی او تا به امروز بازی در فیلم سینمایی پر پروازدر همان سال 1379 بود که خسرو معصومی با استفاده از شهرت و محبوبیت شادمهر عقیلی ساخته بود. تنهانقطه قوت فیلم حضور زیبا بود و او یک تنه جور همه ضعفهای اثر را به دوش می کشد . اگر چه شهرت شادمهر او را گامی به عقب پس می زند ، اما در جدال با رقیب عشقی اش مرجان شیر محمدی یک سرو گردن بالاتر نشان می دهد.

 آن سال در مجموعه تلویزیونی دختران به کارگردانی اصغر توسلی که دورنمایه اجتماعی داشت در یک قسمت به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا می کند و سال بعد در بی همتا به کارگردانی جهانگیر جهانگیری به سینما باز می گردد. فیلمی ضعیف که هیچ گونه نقطه مثبتی برای بروفه به همراه نداشت.

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید