Menu

رامین پرچمی

رامین پرچمی رامین پرچمی باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

 
رامین پرچمی (زاده ۲۷ شهریور ۱۳۵۲، بندر کیاشهر) بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

رامین پرچمی کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

فعالیت‌ها

رامین پرچمی علاوه بر بازیگری، کارگردان فیلم کوتاهی با عنوان راه حل بوده‌است. پرچمی فعالیت خود را با بازی در سریال در پناه تو و فیلم سینمایی ضیافت آغاز کرد. وی برای مدتی سردبیر هفته‌نامه فرهنگی هنری نقش‌آفرینان بود.

شهرت او به خاطر بازی در سریالهایی چون در پناه تو، پس از باران، همسایه‌ها، زیر آسمان شهر ۳ و فیلمهایی چون ضیافت، اعتراض، تلفن، خاکستری، مهمان مامان، اخراجی‌های ۲ است.

فیلم‌شناسی

فیلم‌های سینمایی

ضیافت - (مسعود کیمیایی ۱۳۷۴)
تلفن (شفیع آقا محمدیان ۱۳۷۸)
اعتراض - (مسعود کیمیایی ۱۳۷۸)
خاکستری - (مهرداد میرفتاح ۱۳۷۹)
مهمان مامان - (داریوش مهرجویی ۱۳۸۲)
اخراجی‌ها ۲ - مسعود دهنمکی ۱۳۸۷)
کروکودیل - مسعود تکاور ۱۳۹۶)

مجموعه‌های تلویزیونی

در پناه تو - (حمید لبخنده، ۱۳۷۴)
گریز[۱] (کریم آتشی، ۱۳۷۵)
بازگشت پرستوها - (ابوالقاسم طالبی، ۱۳۷۵/۷۶)
همسایه‌ها - (محمدحسین لطیفی، ۱۳۷۹)
پس از باران - (سعید سلطانی، ۱۳۷۹)
زیر آسمان شهر ۳ - (مهران غفوریان، ۱۳۸۱)
رستوران خانوادگی (حسین سهیلی‌زاده ۱۳۸۰) (یک قسمت، بازیگر میهمان)
عشق گمشده - (حسین سهیلی‌زاده، ۱۳۸۳)

نمایشنامه خوانی

عاقبت عشاق سینه‌چاک ۱۳۹۲

فعالیت سیاسی

رامین پرچمی در اعتراضات جنبش سبز در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در تهران دستگیر و به زندان اوین منتقل شد و پس از چندین ماه تحمل زندان، در ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ موقتاً آزاد شد و جهت انجام کارهای اداری به تهران آمد. این خبر در آن زمان بنا به درخواست پرچمی رسانه‌ای نشد تا در مراحل اداری با مشکل مواجه نشود.
سرانجام در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۱ با موافقت رامین پرچمی این خبر به رسانه‌های عمومی اطلاع داده شددر ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ اعلام شد که پرچمی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تجمع غیرقانونی، فیلمبرداری و اخلال در نظم عمومی از سوی شعبه ۱۳ دادگاه انقلاب اسلامی شهر تهران به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده‌است.

همچنین تاکنون او به دلیل خرید و فروش اموال مسروقه یا حمل مواد مخدر و شکایت مالیچندین بار زندانی شده است. وی هم‌اکنون در آزادی به سر می‌برد و چندی قبل در گفتگویی با مجله «تماشاگران امروز» گفت که دارای سابقه حمل مواد مخدر نمی‌باشد و بخاطر یک سوءتفاهم روانه زندان شد و هم‌اکنون ممنوع الکار نیست و اگر پیشنهاد فیلم قلاده‌های طلا به او می‌شد شاید قبول می‌کرد.

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

 

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top