Menu
هایده حائری هایده حائری باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

هایده حائری (متولد ۲ فروردین ۱۳۳۳ در تهران) بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تئاترو تلویزیون ایرانی است.

هایده حائری (متولد ۲ فروردین ۱۳۳۳ در تهران) بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تئاترو تلویزیون ایرانی است. هایده حائری در سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد. عمه او ، طوسی حائری ، دومین همسر احمد شاملو بود و نخستین تجربه های نمایشی حائری اجرای اشعاری از احمد شاملو در تلویزیون ملی ایران. هایده حائری مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته تئاتر از دانشگاه «ویلیام پَترسون» نیوجرسی در آمریکا دریافت کرد. او پس از بازگشت به ایران به استخدام دانشگاه فارابی درآمد. شروع فعالیت نمایشی او در ایران از سال ۱۳۶۷ با نمایش «بلیت تئاتر و شش نمایش همراه» بود. او در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ دکتری در رشته «پژوهش هنر» (گرایش هنرهای نمایشی) از دانشگاه هنر ایران گردید. او هنرمندی است که در کنار بازیگری و تدریس به ترجمه متون نمایشی نیز مشغول است. گرگ‌ها، عطر گل یاس، مش خیرالله، پرواز پنجم ژوئن، هامون، برخورد، هوای تازه، گل منگلی، پاورچین، صاحبدلان و… از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی است که حائری در آنها حضور داشته است. این بانوی هنرمند با صمیمت و مهربانی خاصی که در کلامش دارد از مهم‌ترین اتفاق زندگی‌اش برای ما می‌گوید و معتقد است اتفاقی که برای او افتاده ممکن است اتفاق دیگران هم باشد: سال ۸۱ بود به‌طور خیلی اتفاقی متوجه شدم که سرطان سینه گرفتم. با فهمیدن این مساله دنیا روی سرم آوار شد و گویی دنیا برایم به آخر رسیده بود. من درخصوص این بیماری اطلاعات زیاد و کافی نداشتم ولی پیش از آن توسط یکی از دوستانم به‌طور جزئی از علائم و نشانه‌های بیماری خود آگاه شده بودم، ولی همین اطلاعات کم، خیلی به من کمک کرد و من در عرض یک هفته سعی کردم پزشک مناسبی را پیدا کرده و مراحل درمانم را شروع کنم.



کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

 

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

مجموعه های بیشتر:

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top