Menu

تالار شیخ بهایی

تالار شیخ بهایی تالار شیخ بهایی باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

تالار شیخ بهایی در زمینی به مساحت ۴۳۰۰ متر مربع تعریف شده  و در کنار بلوار امام خمینی (ره) ، حد فاصل میدان فاطمیه ( س) تا بازار شهید خرازی قرار گرفته است .

زیر بنای این تالار زیبا ۳۵۰۰ متر مربع است . نمای آن با استفاده از مصالح نوین ورق های کامپوزیت آلمینیومی ، شیشه های دو جداره بدون قاب بندی با بهره گیری از معیارهای نوین معماری روز دنیا احداث شده است تا مردم عزیز بتوانند از قسمتی از آن جهت دیدن کنسرت های موسیقی و تئاتر بهره گیرند و از بخش دیگر به عنوان سینما استفاده کنند البته سالنی جهت همایش ها و  کنفرانس های تخصصی و گردهمایی نیز در نظر گرفته شده است . دو واحد مهمانسرا و فضاهای زیبایی به عنوان لابی های تالار که  از آن استفاده  می شود را نباید نادیده گرفت .

سالن اصلی شیخ بهایی



سالن آمفی تئاتر :

دارای ظرفیت تقریبی۷۰۰ نفر است و این سالن با دو قسمتVIP برای استقرار میهمانان ویژه و امکانات دسترسی متفاوت از طریق دو راه پله مجزا از بیرون ، نمای داخلی چوب با بهره گیری از مصالح MDF زیبایی چشمگیری یافته و با استفاده از باریسول در ترکیب دکوراتیو سقف ، علاوه بر مدرن بودن ، قابلیت های زیادی داشته و جذابیت سالن را چند برابر نموده است .

نورپردازی با قابلیت تغییر رنگ از خصوصیت دیگر سالن است .

در این سالن پیش بینی سیستم های صوتی و تصویری مناسب جهت برگزاری کنسرت ، تئاتر و همچنین پخش فیلم از طریق ویدئو و پرژکتور را دارا می باشد .

سالن کنفرانس تخصصی :

جهت برگزاری همایش ، گردهمایی و کنفرانس ها است . طراحی این سالن نیز جذابیت های خاص خود را دارد و دارای امکانات اتصال به شبکه اینترنت است و سیستم های صوت و تصویر مناسب را دارا می باشد .

 

سالن کنفرانس شیخ بهایی

 

 


لابی ها :

فضای مفید لابی که در طبقه ی همکف و طبقه اول قرار دارد هر کدام بیش از پانصد متر مربع است و می تواند جایگاه مناسبی برای برپایی نمایشگاه های فصلی و موردی باشد . راه پله ی شیشه ای که در لابی طبقه همکف قرار دارد جلوه خاص دیگری از معماری مدرن در طراحی پروژه را معرفی می نماید .

سالن سینما :

سالن سینما با ظرفیت ۱۵۰ نفر با پیش بینی پخش فیلم آپارات ، صدای دالبی و ویدئو پرژکشن می باشد .

 

لابی سالن شیخ بهایی

 

 

لابی سالن شیخ بهایی اصفهان



آدرس : بلوار امام خمینی ( ره) - حد فاصل میدان فاطمیه (س) تا سه راه فردوسی

 

 تلفن : ۱- ۴۵۲۲۹۷۰۰  (۰۳۱)

 

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

مجموعه های بیشتر:

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top